پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد
سرخط خبرها

در انتظار نیمه‌نهایی تمام‌ایرانی

  • کد خبر: ۱۵۹۹۶۶
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
در انتظار نیمه‌نهایی تمام‌ایرانی
چهار تیم پایانی لیگ اروپا امشب مشخص خواهند شد.

پس از دو شب هیجان‌انگیز فوتبالی و مشخص‌شدن تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب هشت تیم راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا هم به‌مصاف هم می‌روند تا در پایان این بازی‌ها، تکلیف حاضران در نیمه‌نهایی این تورنمنت نیز مشخص شود. منچستریونایتددر اسپانیا به‌مصاف پرافتخارترین تیم لیگ اروپا، یعنی سویا، می‌رود و یوونتوسی‌ها مهمان اسپورتینگ خواهند بود. در دو بازی دیگر هم سردار آزمون و یارانش در بایرلورکوزن به خانه تیم بلژیکی سن‌ژیلواز می‌روند و علیرضا جهانبخش هم همراه فاینوردی‌ها مهمان آ‌اس‌رم خواهد بود.

دوئل سخت شیاطین در اسپانیا

منچستریونایتد که با عبور از روز‌های بحرانی ابتدای فصل، حالا در لیگ‌برتر انگلیس وضع خوبی پیدا کرده است و در رتبه سوم قرار دارد، به‌دنبال این است که بعد از مدت‌ها در یک رقابت اروپایی به قهرمانی برسد. اما شاگردان تنهاخ برای رسیدن به این هدف، به صخره سخت سویایی‌ها خورده‌اند. بازی رفت در اولدترافورد به‌شکلی دراماتیک به تساوی کشیده شد و درحالی‌که شیاطین سرخ تا دقیقه ۸۵ با دو گل از حریف اسپانیایی پیش بودند، دو گل‌به‌خودی در عرض پنج دقیقه پایانی، اندوخته آن‌ها را به باد داد.

حالا شاگردان تنهاخ باید در خانه سویا دوباره کار را از صفر شروع کنند و برای صعود بجنگند. سویایی‌ها این فصل در اسپانیا اوضاع خوبی ندارند و در رتبه سیزدهم قرار دارند. اما سویا در قهرمان‌شدن در لیگ اروپا تخصص دارد و آماده است تا در خانه و پیش چشم تماشاگرانش، با شکست‌دادن منچستر کمی اوضاع آشفته این فصلش را سروسامان دهد.

در دیگر بازی مهم امشب، یوونتوس دیدار برگشتش با اسپورتینگ لیسبون را درحالی برگزار می‌کند که شاگردان مکس آلگری توانستند این تیم پرتغالی را در بازی رفت و در خانه، با یک گل شکست دهند. بانوی پیر که این هفته را با شوک شکست مقابل ساسولو در سری‌آ آغاز کرده است، می‌خواهد با گرفتن نتیجه در دیدار امشب، هفته‌ای که با ناکامی آغاز شده است را با پایانی خوش تمام کند.

در نگاه اول، شاگردان آلگری کار دشواری برای عبور از سد اسپورتینگ نخواهند داشت، اما موقعیت‌های خطرناکی که تیم پرتغالی در دقایق پایانی بازی رفت روی دروازه منچستری‌ها ایجاد کرد، به‌خوبی نشان داد که آن‌ها امشب در خانه، حریفی دست‌وپابسته برای تنهاخ و شاگردانش نخواهد بود.

آلمان و هلند چشم‌انتظار درخشش آزمون و جهانبخش

علیرضا جهانبخش و فاینورد در لیگ هلند صدرنشین هستند و برای قهرمانی مبارزه می‌کنند. سردار آزمون و تیمش هم یکی از بزرگ‌ترین بازگشت‌های تاریخ بوندس‌لیگا را رقم زده‌اند و از منطقه سقوط، به دوئل برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شده‌اند. اتفاق هیجان‌انگیزتر برای دو ستاره پرتجربه فوتبال ایران، درخشش فاینورد و لورکوزن در لیگ اروپا بوده است. کافی است این دو تیم به‌سلامت از دیدار‌های امشب عبور کنند تا یک نیمه‌نهایی با رنگ‌وبوی ایرانی در این رقابت‌ها رقم بخورد.

در دیدار‌های رفت، انتظار می‌رفت تیم آماده و مهارنشدنی ژابی آلونسو در بوندس‌لیگا، کار سختی برای شکست‌دادن یونیون سن‌ژیلوز در لیگ اروپا نداشته باشد، اما آن‌ها در این بازی مثل همیشه نبودند و حتی گل اول بازی را در بای‌آره‌نا از حریف بلژیکی‌شان دریافت کردند. اما درنهایت توانستند با پاس گل آزمون، کار را با تساوی به پایان برسانند و حالا ژابی آلونسو و شاگردانش در بلژیک و ورزشگاه حریف، به‌دنبال صعود خواهند بود. در بازی دیگر هم فاینوردی‌ها که در بازی رفت و در حضور جهانبخش، توانستند شاگردان ژوزه مورینیو را در هلند با یک گل شکست دهند، امشب در ورزشگاه المپیکوی رم به‌نظر کار دشواری برای گرفتن دست‌کم یک تساوی از تیم آماده رم در پیش خواهند داشت.

خبر خوب برای رمی‌ها، پایان مصدومیت پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی آن‌ها و رسیدنش به بازی امشب است. مورینیو که این هفته‌ها در ایتالیا نتایج خوبی را کسب کرده است و با وجود عملکرد پرنوسان تیمش در نیم‌فصل اول، حالا شاگردانش در رتبه سوم جدول قرار دارند، امشب فرصت خوبی خواهد داشت تا با عبور از سد صدرنشین لیگ هلند، تیمش را به‌سمت یک قهرمانی دیگر هدایت کند تا در صورتی که در پایان فصل از هدایت رم کنار رفت، پایان کارش در این تیم ایتالیایی با یک جام باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->